Älskade farmor <3

Igår fick jag ett vykort från KINA :)
Och idag ringde farmor för att berätta allt och sin resa
Hon hade gått längs kinesiskamuren, kollat på pandor, lärt sig att äta med pinnar
besökt en medelklassens kenesik familj pch sett hur de levde

Sedan berättade hon att i kina använde barnen inte blöjor
dom hade hålk fram och bak på byxorna och kunde kissa och bajs vart som helst
hon hade till och medd sett en mamma som hjälpte sitt barn att bajsa på trotoaren :O

Finns det bajspåsar för människor? i så fall bör investera i det!



Förövrigt är jag allmänt deppig och aningen PIST OFF pga går dagens match
tänker dock inte skriva mer om detta....



Igår låg jag vaken sent in på natten och oroade mig för Cooper
Han hade under hela dagen dreglat som en galning och lämnade efter sig kletiga pölar och fläckar
så jag googlade på detta
kan ju säga som så att de som hade överproduktion av salin som symptom
inte alls var några trevliga sjukdomar...

Blev så himlans nojig  så jag fortsatte att googla samtidigt som jag övervägde att sjukanmäla mig  idag
för att ta min lill gris till veterinären

Men som tur var så vaknade jag upp utan en enda våt fläck i sängen, hans munngipor var torra
och är det än, han är pigg och glad som vanligt!




Men men nu får jag börja tänka på refrängen!
Ta ut cooper och förbereda mig inför en arbetsdag med extremt jobbiga människor...


2011-10-18 | 12:11:59 | The life of a Princess | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback