Ännu en lång natt framför sig...

Ja ja, då har man ännu en lång natt framför sig i väntan på sin älskade
min slösaktiga fyllemiljonär! K är med en kompis och ser någon jäkla spelning och super till det
Tycker att det är bra att han träffar vänner men gillar inte att han dricker, han blir så slösaktig då
så fort han blir full så verkar han tro att han är miljonär!
Beställer in helrör och åker taxi hit och dit. Himla onödigt om ni frågar mig ...
 
Har precis pratat med min allra bästa vän E för första gången på över en vecka
Min lilla Hudik-pingla... gud vad jag saknar henne! Göteborg är inte riktigt det samma utan henne.
Är redan trött som ett as. Av någon konstig anledning blir man SÅ mycket tröttare när man vet att man inte får sova
annars är det inget problem att vara uppe hela natten höhö
 
Men men nu ska jag kika på en film och försöka hålla mig vaken
Det är bara att gilla läget och försöka vara posetiv och tänka på att man ska få spendera resterande natt
med den man älskar :) Om ni har tur så hörs vi senare!
 
 
 
 
 
 
 
Här får ni en liten inspirationsbild a la prinsess bröllop ;)

2012-08-24 | 22:50:39 | The life of a Princess | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback