Kvavt.

Helt plötsligt blev det väldans kvavt i vår lilla stad. För första gången på länge kan jag säga att jag uppskattar att känna kyliga vindar fläkta.

Körlektionen gick bra! Fick veta att mm körskolelärare sagt upp sig med omedelbar verkan och vägrat jobba kvar månaden ut. Aja, då slapp jag ha dåligt samvete för att jag valt att köra med en annan lärare som jag trivs mycket bättre med ;)

Efter lektionen tog jag itu med disken från helvetet. Jag har tagit all disk i tre dagar och så kom K hem sent igår med sina föräldrar i släp och skulle dricka kaffe och ära tårta. Suck... Fick diska i omgångar då det inte ens fick plats i diskhon!
Efter det gick jag en sväng på stan, bet mig i läppen och kom hem tomhänt. Duktigt!
Sen blev det en promenad med lilleman och en trip till affären.

Nu sitter jag utanför huset och avnjuter en cigg och ska strax in och förbereda middagen; indonesisk risotto!
Och imorgon kör vi på stekta nudlar, kycklingspett och jordnötssås MUMS!
Vist låter det som om jag är värsta mäster kocken!? Får hoppas att det blir lika gott som det låter höhö




2014-05-13 | 14:54:51 | The life of a Princess | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback