Taggad?

Har precis varit på stan och köpt två nya långklänmingar inne på lindex ett lager strumpbyxor och ett par leggings på rean inne på H&M. 

Ikväll åker jag upp till Hudiksvall :)jag har längtat i flera veckor men just nu känner jag mig inte det minsta taggad...
Kommer sakna min lilla skrutt och mannen i mitt liv.
Det känns nästan bara jobbigt.

Men nog får jag det trevligt ändå! Ska bli skönt att träffa E och även lillfisen som jag inte träffat sedan jag tog studenten.
Hon har tjatat i förra veckor eftersom hon vet att hon ska få ett gäng Hello Kitty klänningar när tant Alex kommer på besök hihi
Man får ju passa på att skämma bort sitt gudbarn när man väl ses, det är ju inte så ofta ;)




2014-05-22 | 14:37:23 | The life of a Princess | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback